zondag 3 november 2013

Onder(de)broek

Als wielrenner ben ik gewend om te fietsen in een koersbroek met een zeem. Dit zit prettiger en de zeem zorgt voor een goede vochtregulering. Dit wilde ik ook graag voor de e-bike hebben. Maar mijn koersbroeken wilde ik daar eigenlijk niet voor gaan gebruiken. Het kwam daarom goed uit dat de Aldi in september korte fietsbroeken in de aanbieding had. In de fietsbroek zit een een uitneembare binnenbroek met zeem. Ideaal want de binnenbroek moet vaker gewassen worden dan de buitenbroek.

Inmiddels gebruik ik de kortebroek niet meer, omdat het te koud is geworden. Maar omdat de je binnenbroek eruit kunt halen, gebruik ik deze nu ook onder een lange overbroek. Ik heb er daarom nog maar een paar bijgekocht.

Op dit moment liggen de broeken overigens voor een habbekrats, € 2,--, bij de Aldi in de uitverkoop.

Geen opmerkingen: